asheganehayam

خرید بک لینک
دیدید...!!!نوشته هایی هستند که خواندنشان سنگین استحالت را عوض می کنند. ضربان قلبت را بالا میبرندو پُراند از غم ِشیرین... دوست داری مرورشان کنیو بعد هم یادداشتی پایش بنویسی .اما بعضی نوشته ها سنگین تر اند... نمیتوانی بیش از یکباربخوانیشان. خط به خط که پایین میروی کلماتش ...آوار میشوند بر سرت... بر شانه هایت سنگینی می کنند "بس که درد دارند بس كه تو را نوشته اند.در پایان حرفهایم...دلم پُر بودنی میامو اینجا خالیش میکنم...بعضی از نوشته ها" انگار تو را نوشته اند... asheganehayam...

ما را در سایت asheganehayam دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 1:24

گفتم صب ک بشه یادم میره شب چی شده

یادم ک نرفت هیچ داره مث زالو خونم و میمکه

میدونم شوخی بود

ولی

بعضی حرفا شوخی شوخی قلب ادمو ب درد میارن

باورم نمی شه بخاطر ی حرف انقد بهم ریخته باشم و حالم بد شه

asheganehayam...

ما را در سایت asheganehayam دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 1:24


بت وابستم ب تمام حرفات و کلماتت به رفتارات به همه چیت زندگی من

انقدری ک وقتی بم نمیگی جانم، اشکام سرازیر میشن

................

ادامه داره

asheganehayam...

ما را در سایت asheganehayam دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 1:24

صفحه بندی